KUPCI NI NE SLUTE Znate li za pravilo 15 sekundi u marketima
Svet se brzo menja, a digitalizacija sve više utiče na naš svakodnevni život. Sve više i više trgovaca pokušava da preskoči taj trend i nudi opsežne usluge.

Prema mišljenju stručnjaka iz industrije, uvek se treba pridržavati vremenskog ograničenja jer će u protivnom dugoročno verovatno izgubiti kupce.
Kao što pokazuju različite studije, ankete i posmatranje supermarketa i diskonta u Nemačkoj - Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju da obrate pažnju na svoje kupce, posebno na kasama.
Prema rečima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspeh ili neuspeh maloprodaje jeste dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje.
- 15 sekundi - ne bi trebalo trajati duže, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu - rekla je stručnjakinja za trgovinu na nemačkom Institutu za budućnost Tereza Šlajher.
- Svako ko stoji u redu, i gleda kupce kako mukotrpno prebrojavaju svoj sitniš brzo se iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu prodavnicu - kaže ona.
Plaćanje je važan vrhunac iskustva u kupovini, bez obzira radi li se o supermarketu, diskontu ili modnoj radnji.
U Kini je rašireno plaćanje pomoću prepoznavanja lica. “Izraz lica potreban za plaćanje je osmeh”, rekla je Šlajherova predstavljajući svoj izveštaj o maloprodaji za 2020. godinu.
Kako bi opstali, trgovci moraju da se prilagode zahtevima kupca za sve opsežnijom uslugom.
Zahvaljujući aplikaciji u SAD, putnici na aerodromima mogu da kupuju i mobilno plaćaju neposredno pre poletanja, a da ne moraju ni da se maknu iz stolice. Kupljeno će im biti dostavljeno u roku od 30 minuta na terminalu za ukrcavanje.

Šta tamnoputa snajka kaže o SRPSKOJ SVADBI
Mešoviti brakovi sve su učestaliji poslednjih godina. Imali smo prilike da vidimo brojne lepotice iz inostranstva koje su ljubav pronašle u Srbiji i sa svojim partnerima ovde nastavili život.

"POKOJNA BABA DOŠLA NOĆAS I VEČERALA"! Otac Predrag otkrio šta mu se dogodilo i kako je od sveštenika uzeo 100 evra VIDEO
Često se u narodu mkešalu sujeverje, običaji i tradicija, a običajima i sujeverju daje prednost u odnosu na ono što je izvorno deo hrišćanske vere. Tako postoji običaj da se tokom noći ostavi hrana za pokojnika da bi on, "kad svrati", imao šta da pojede. I sve to pod geslom - valja se.

Ramonda serbica – čudesni cvet koji vaskrsava
Na stenama juga i istoka Srbije raste cvet koji je postao više od biljke. Ramonda, poznata kao „cvet feniks“, ima moć da oživi i kada se potpuno osuši, pa nije slučajno što je povezana sa najtežim trenucima i vaskrsnućem srpskog naroda u Prvom svetskom ratu.

PRINCIP NIJE TAKO IZGLEDAO: Istina o čuvenoj fotografiji
Kada čujemo ime Gavrilo Princip, pred očima nam je svima ista crno-bela fotografija. Ona je decenijama stajala u udžbenicima i urezala se u kolektivno pamćenje. Ali ta slika nije verodostojna.

Kako su naši stari gledali u Mesec da predvide budućnost
Mesec je oduvek bio izvor nadahnuća, tajni i verovanja. Srpski narod je kroz vekove pratio njegove mene i na osnovu njih predviđao vreme, rod useva, zdravlje i sudbinu. Iako danas vreme proričemo uz pomoć prognoza i satelita, stara narodna znanja o Mesecu i dalje se prepričavaju i pamte.
Komentari(0)