KUPCI NI NE SLUTE Znate li za pravilo 15 sekundi u marketima

Svet se brzo menja, a digitalizacija sve više utiče na naš svakodnevni život. Sve više i više trgovaca pokušava da preskoči taj trend i nudi opsežne usluge.

shu
Shutterstock

Prema mišljenju stručnjaka iz industrije, uvek se treba pridržavati vremenskog ograničenja jer će u protivnom dugoročno verovatno izgubiti kupce.

Kao što pokazuju različite studije, ankete i posmatranje supermarketa i diskonta u Nemačkoj - Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju da obrate pažnju na svoje kupce, posebno na kasama.

Prema rečima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspeh ili neuspeh maloprodaje jeste dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje.

- 15 sekundi - ne bi trebalo trajati duže, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu - rekla je stručnjakinja za trgovinu na nemačkom Institutu za budućnost Tereza Šlajher.

- Svako ko stoji u redu, i gleda kupce kako mukotrpno prebrojavaju svoj sitniš brzo se iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu prodavnicu - kaže ona.

Plaćanje je važan vrhunac iskustva u kupovini, bez obzira radi li se o supermarketu, diskontu ili modnoj radnji.

U Kini je rašireno plaćanje pomoću prepoznavanja lica. “Izraz lica potreban za plaćanje je osmeh”, rekla je Šlajherova predstavljajući svoj izveštaj o maloprodaji za 2020. godinu.

Kako bi opstali, trgovci moraju da se prilagode zahtevima kupca za sve opsežnijom uslugom.

Zahvaljujući aplikaciji u SAD, putnici na aerodromima mogu da kupuju i mobilno plaćaju neposredno pre poletanja, a da ne moraju ni da se maknu iz stolice. Kupljeno će im biti dostavljeno u roku od 30 minuta na terminalu za ukrcavanje.

Tagovi:

Komentari(0)

Loading