RADOVI SE POLAKO PRIVODE KRAJU Na ovom mestu biće izgrađena najveća saobraćajna petlja u Srbiji
Deo obilaznice oko Beograda kod Bubanj Potoka s najvećom saobraćajnom petljom, biće završen najkasnije do kraja sledeće godine, rekao je ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović u kontroli radova kod tunela Straževica.

Projekat obilaznice oko Beograda sastoji se iz više sektora ukupne dužine 20,4 kilometara, a u aprilu ove godine pušten je u saobraćaj Sektor 4 dužine 7,7 kilometara.
,,Građani Beograda su se umorili od priča o obilaznici, trideset i više godina mi pričamo da ćemo završiti obilaznicu oko Beograda, da ćemo izbaciti tranzitni saobraćaj iz centra grada a jako malo koraka smo uradili do pre nekoliko godina“ rekao je Momirović.
Možda vas zanima:

OD MOČVARE DO NAJPROMETNIJEG KRUŽNOG TOKA Na mestu današnje Slavije bilo je mesto na koje su Beograđani rado išli u lov na divlje patke (VIDEO)
Sve do 1880-ih godina područje današnjeg trga bila je velika bara

JEDAN GRAD SA PETNAEST IMENA Kroz svoju obimnu i prebogatu istoriju, Beograd su nazivali različitim imenima!
Prebogata istorija glavnog grada Srbije, opterećena je brojnim ratnim razaranjima zbog čega je grad jednom dobio i nadimak "Beli Feniks".
Možda vas zanima:

OD MOČVARE DO NAJPROMETNIJEG KRUŽNOG TOKA Na mestu današnje Slavije bilo je mesto na koje su Beograđani rado išli u lov na divlje patke (VIDEO)
Sve do 1880-ih godina područje današnjeg trga bila je velika bara

JEDAN GRAD SA PETNAEST IMENA Kroz svoju obimnu i prebogatu istoriju, Beograd su nazivali različitim imenima!
Prebogata istorija glavnog grada Srbije, opterećena je brojnim ratnim razaranjima zbog čega je grad jednom dobio i nadimak "Beli Feniks".

rina.rs
Možda vas zanima:

OD MOČVARE DO NAJPROMETNIJEG KRUŽNOG TOKA Na mestu današnje Slavije bilo je mesto na koje su Beograđani rado išli u lov na divlje patke (VIDEO)
Sve do 1880-ih godina područje današnjeg trga bila je velika bara

JEDAN GRAD SA PETNAEST IMENA Kroz svoju obimnu i prebogatu istoriju, Beograd su nazivali različitim imenima!
Prebogata istorija glavnog grada Srbije, opterećena je brojnim ratnim razaranjima zbog čega je grad jednom dobio i nadimak "Beli Feniks".
Možda vas zanima:

OD MOČVARE DO NAJPROMETNIJEG KRUŽNOG TOKA Na mestu današnje Slavije bilo je mesto na koje su Beograđani rado išli u lov na divlje patke (VIDEO)
Sve do 1880-ih godina područje današnjeg trga bila je velika bara

JEDAN GRAD SA PETNAEST IMENA Kroz svoju obimnu i prebogatu istoriju, Beograd su nazivali različitim imenima!
Prebogata istorija glavnog grada Srbije, opterećena je brojnim ratnim razaranjima zbog čega je grad jednom dobio i nadimak "Beli Feniks".
Ministar je istakao da po završetku ovog projekta u narednih godinu dana kada se uradi petlja koja će biti najveća u zemlji, biće omogućeno da tranzitni saobraćaj ide brže i efikasnije što će znatno smanjiti količine aerozagađena u Beogradu.
,,Pustili smo u aprilu Sektor 4, nadam se da ćemo u narednih nekoliko meseci pustiti tunel Straževica. Uveren sam da ćemo do kraja sledeće godine moći da kažemo priču na temu obilaznice oko Beograda, makar ovaj deo do Bubanj Potoka, šaljemo u istoriju i nema više šta da se priča o tome“ kazao je ministar.
Iza tunela Straževica nastavlja se najkompleksniji deo projekta Obilaznice: Sektor 6 dužine 9,5 kilometara koji podrazumeva izgradnju obe kolovozne konstrukcije punog profila auto-puta koji će imati širinu oko 30 metara. Na tom sektoru najznačajniji objekti su još jedan tunel Beli Potok i sama petlja Beli Potok, a na kraju Sektora 6 je Bubanj Potok sa budućom najvećom petljom u Srbiji.

rina.rs
,,Trenutno se nalazimo na Sektoru 5 koji počinje od petlje Orlovača, zaključno s tunelom Straževica. Tu imamo nešto više od 3,3 kilometra. Cilj je da se završi u nerednih nekoliko meseci ovaj projekat. Od karakterističnih objekata specifičan je upravo ovaj tunel, koji je dugačak 800 metara, gde smo završili sve građevinske radove i sada dolazi faza elektro-mašinkog opremanja“ izjavio je Miodrag Poledica ispred Puteva Srbije. On je dodao da se radi o izuzetno kompleksnom tunelu koji poseduje petnaest različitih sistema koji se moraju sinhronizovati u radu, kako bi imali najbezbedniji saobraćaj i sistem koji odgovara svim evropskih standardima i propisima.
,,Ovaj auto-put treba da omogući najpristupačnije veze kako za privredu tako i za građane, dnevno ovom obilaznicom koja nije završena prođe preko dvadeset hiljada vozila, najmanje deset odsto su teška teretna vozila i cilj je da se rastereti cela putna mreža u Srbiji“ izjavio je Poledica.
(Izvor: Rina.rs)

Da li letnje računanje vremena odlazi u zaborav? Mnoge države ukinule pomeranje sata, evo i zašto
Danas mnogi smatraju da je dvaput godišnje pomeranje časovnika više smetnja nego korist

I Rusi poste pred Uskrs, ali po drugačijim pravilima nego mi: Ovo su ključne razlike, jedna će vas zaprepastiti!
Uskršnji post za pravoslavne vernike počeo je 3. marta i traje do 19. aprila

Slavimo Prepodobnog Vasilija Ispovednika: Prema verovanju, danas bi trebalo uraditi jedno
Srpska pravoslavna crkva (SPC) i njeni vernici danas odaju počast Prepodobnom Vasiliju Ispovedniku.

Kada prelazimo na letnje računanje vremena?
Letnje računanje vremena ove godine počinje 30. marta.

Stambeni krediti za mlade - ovo je sledeći korak: Detaljan vodič kako da se prijavite i šta da očekujete
Usvojen je Zakon o garantnoj šemi i subvencionisanju dela kamate za kupovinu prve nekretnine za mlade u Srbiji
Komentari(0)