BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)

Lepote Srbije

17:00

Zanimljivosti 0

Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Shutterstock

 

U Americi je "jugo" ikona osamdesetih godina prošlog veka, kao što su to "džordanke" ili Majkl Džekson. Ima ga u knjigama, filmovima, serijama, pa čak i u pop pesmama.

Ipak, još 2000. godine, skoro deset godina nakon što je nestao sa američkog tržišta, slušaoci radio-emisije "Priče o automobilima" proglasili su ga najgorim automobilom milenijuma.

Možda vas zanima:

Možda vas zanima:

Možda vas zanima:

Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu. 

 

 

Govorilo se dosta i o enterijeru, gde je brošura tvrdila da su "čak i Amerikanci" bili zadivljeni nivoom opreme koji su našli unutra.

U Americi je od 1985. do 1992. prodato 150.000 "jugića", a samo za jedan dan, auto-kuće su prodale 1.050 modela.

U to vreme bilo je malo jeftinih automobila na američkom tržištu, kada se pojavio "jugić" po ceni od 3.990 dolara Amerikanci su "poludeli" za njim. Javila se prava histerija, a prema nekim pisanjima, ljudi su čak čekali u redovima da ga kupe.

Međutim, pitanje je koliko bi modela uspeli da prodaju da su dolazili sa opremom koju su imali na domaćem tržištu.

 

Komentari(0)

Loading