Zna li neko odgovor na ovo pitanje?
Iako je mnogo nepoznanica ostalo u vezi sa javnim prevozom u Beogradu, u pojedinim autobusima su skinuti validatori.
Od autobusa kojim se vozila – na linijama 56 i 67 nije bilo validatora, dok ih je na linijama 37, 51 i 58 bilo.
Situacija sa javnim prevozom u Beogradu i dalje je nejasna – do kada će se kupovati karte na aktuelni način, a kada stupa na snagu novi model.
Možda vas zanima:
PREVOZ 1.000 DINARA ZA OVE GRUPE GRAĐANA Proverite da li spadate u ovu kategoriju i kako da dođete do svoje mesečne karte
On je naveo da je u starom sistemu raspon cene povlašćenih mesečnih karata bio od 1.100 dinara do 2.500 dinara.
ŠTA ĆE BITI S GRAĐANIMA KOJI SU KUPILI MESEČNU KARTU ZA PREVOZ: Poznato da li će im važiti postojeće karte i ko će moći da se vozi BESPLATNO
Gradonačelnik Aleksandar Šapić predstavio je danas novi sistem naplate karata u javnom prevozu u Beogradu, a karte će moći da se kupe u papirnoj formi i putem SMS poruka preko svih operatera.
Možda vas zanima:
PREVOZ 1.000 DINARA ZA OVE GRUPE GRAĐANA Proverite da li spadate u ovu kategoriju i kako da dođete do svoje mesečne karte
On je naveo da je u starom sistemu raspon cene povlašćenih mesečnih karata bio od 1.100 dinara do 2.500 dinara.
ŠTA ĆE BITI S GRAĐANIMA KOJI SU KUPILI MESEČNU KARTU ZA PREVOZ: Poznato da li će im važiti postojeće karte i ko će moći da se vozi BESPLATNO
Gradonačelnik Aleksandar Šapić predstavio je danas novi sistem naplate karata u javnom prevozu u Beogradu, a karte će moći da se kupe u papirnoj formi i putem SMS poruka preko svih operatera.
Možda vas zanima:
PREVOZ 1.000 DINARA ZA OVE GRUPE GRAĐANA Proverite da li spadate u ovu kategoriju i kako da dođete do svoje mesečne karte
On je naveo da je u starom sistemu raspon cene povlašćenih mesečnih karata bio od 1.100 dinara do 2.500 dinara.
ŠTA ĆE BITI S GRAĐANIMA KOJI SU KUPILI MESEČNU KARTU ZA PREVOZ: Poznato da li će im važiti postojeće karte i ko će moći da se vozi BESPLATNO
Gradonačelnik Aleksandar Šapić predstavio je danas novi sistem naplate karata u javnom prevozu u Beogradu, a karte će moći da se kupe u papirnoj formi i putem SMS poruka preko svih operatera.
Prema prvobitnim najavama, trebalo je da 1. maja nove cene karata u gradskom prevozu koštaju 50 dinara za 90 minuta vožnje, 120 dinara za 24 časa, i 2.500 dinara za mesec dana.
Predviđeno je i da stariji od 65 ne plaćaju prevoz, kao ni mlađi od 19 godina.
I noćni prevoz, posle ponoći trebalo bi da, po novom – bude besplatan.
Naknadno je Sekretarijat za javni prevoz saopštio da dok se ne steknu svi pravno-formalni uslovi i ne završe sve procedure oko usvajanja novog cenovnika i novog načina kupovine karata u Beogradu – ostaju da važe postojeća pravila vezana za javni prevoz.
Kontrolori javnog-gradskog prevoza konstatovali su u subotu nestanak velikog broja validatora u vozilima, iako otkazni rok Ugovora o javno-privatnom partnerstvu sa gradom Beogradom nije istekao, saopštila je kompanija Kentkart.
Podsetimo, prema odluci Grada Beograda, tačnije njegovog JKP Naplata prevozne usluge Beograd, koja je doneta svega 14 dana od raspisivanja javne nabavke, nabavke nove opreme i softvera za gradski prevoz u glavnom gradu – neće biti. Razlog je što se „došlo do saznanja da postoje bolja rešenja za efikasniji monitoring i obračun u javnom prevozu“.
Nakon toga, Javno komunalno preduzeće „Naplata prevozne usluge Beograd“ odlučilo je da posao provajdera za naplatu prevozne usluge u gradskom prevozu dodeli kompaniji Komtrejd.
U obrazloženju Odluke o dodeli ugovora u postupku javne nabavke, ovo javno komunalno preduzeće navodi da je kompanija Comtrade System Integration d.o.o. Beograd podnela ponudu u ukupnoj vrednosti od 212.760.000 dinara, bez PDV, što je oko 1,8 miliona evra.
Kako su iz Komtrejda već objasnili za N1, Kompanija Comtrade System Integration d.o.o je na tenderu „izabrana od strane gradske komisije da bude tehnička podrška (SMS provajder) za naplatu karata u gradskom prevozu putem SMS poruka između grada Beograda i četiri mobilna operatera, prilikom čega će se platni promet odvijati direktno između grada i telekom operatera“, piše N1.
Mnogi vozači greše: Znate li koji migavac se pali prilikom ulaska u kružni tok?
Kako se vozi u kružnom toku? Ko ima prednost u kružnom toku? Šta ako ulazni put ima jednu traku, kružni tok tri, a izlazni put dve trake? Da li onaj u unutrašnjoj traci kružnog toka ima prednost u odnosu na onoga u srednjoj ili spoljašnjoj traci kružnog toga, ima li pravo da ga „iseče“ i izađe gde poželi? I da li se, i zašto, daje migavac na kružnom toku? Većina vozača to ne radi.
Nakon pola veka čekanja konačno dočekali rekonstrukciju ulice: Spas za 80 kuća u čačanskom naselju Ljubić, dvorišta i podrumi često su im bila pod vodom (FOTO)
Nakon skoro pola veka čekanja stanovnci ulice Savkovića kosa u čačanskom naselju Ljubić konačno su dočekali rekonstrukuciju prilaznog puta do njihovih kuća. Potpuno nova infrastruktura rešiće i dugogodišnji problem plavljenja dvorišta za oko 80 domaćinstava koja se ovde nalaze. Zoran Aćimović koji živi u Savkovića kosi, objašnjava da je ova rekonstrukcija od ogromnog značaja za sve meštane, jer su se mnoga domaćinstva nalazila ispod nivoa saobraćajnice, i uvek su nakon veliki kiša plavila dvorišta i podrumi.
BRAVO U ovom gradu najveće atrakcije i kulturno-istorijsko bogatstvo na samo par klikova
Čačak - U cilju što bolje promocije i kvalitetnijeg informisanja turista, posetilaca i gostiju o turističkoj ponudi grada i okoline, na savremen i moderan način, Turistička organizacija Čačka u toku ovog i prethodnog meseca dodelila je interaktivne table-toteme hotelskim objektima u Čačku.
DA ŽIVI SRPSKO SELO Strizovići planiraju da im roboti obavljaju posao u štali, opština će pomoći!
Gornji Milanovac - Na području opštine Gornji Milanovac veliki broj domaćinstava uspešno se bavi poljoprivredom. U teškim vremenima mnogi od njih nisu odustali od stočarstva, poput Nenada Strizovića iz sela Brđani. Da stočarstvo nije nimalo lak posao i da zahteva dosta odricanja i puno rada, ističe i sam domaćin.
STREPELI OD POPLAVA U ovom gradu se uređuje korito reke i staze za šetnju
Gornji Milanovac - Reka Despotovica koja protiče kroz Gornji Milanovac u prošlosti je stanovnicima zadavala velike probleme, naročito usled priliva bujičnih voda sa Rudnika kada je neretko dolazilo do njenog izlivanja. Ružne slike poplava iz ovog dela Srbije konačno će postati prošlost jer je u planu potpuno uređenje rećnog korita, izgradnja dva brane na ulazu u Gornji Milanovac koje će maksimano smanjiti svaki rizik od poplava u budućnosti.
Komentari(0)