Miloš iz Bresnice od dva automobila napravio nesvakidašnje terensko vozilo, radio dva meseca i koštalo ga nekoliko hiljada evra - ali nije odustao
Grdosiju na četiri točka sastavio ručno deo po deo

Zaljubljenik u automobile od malih nogu, Miloš Đorđević (27) iz čačanskog sela Bresnica, odlučio je da napravi jedinstvenog četverotočkaša i to svojim rukama. Od dva automobila sačinio je pravu moćnu grdosiju, a za to mu je bilo potrebno oko dva meseca vrednog rada.
- Kupio sam Suzuki Vitaru i celo postolje je njeno, od šasije, menjača i motora, dok je spolja kabina čuvenog "jugiše". Kombinacijom ta dva auta dobio sam savim neobičan džip što mi je i bila ideja. Spolja izgleda kao jugo, simbol bivše juge, dok je mehanizam čuvenog japanca koji radi savršeno - kazao je ovaj mladi konstruktor za RINU.
Miloš je vodio računa bukvalno i o svakom detalju, tako da bi mu na ovoj mašini mogli pozavideti mnogi.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
- Stavio sam off-road gume 15-ce, kao i pragove koje više služe za bolji estetski dojam. Morao sam rezervoar da prepravljam jer zbog tehničkih karakteristika nije mogao da se vrati u prvobitno stanje. Ugradio sam mu i vitlo koje je neophodno u vožnjama po šumi, otrkiva detalje svog rada Miloš.
On dodaje da za ovu zver na četiri točka nema prepreka. Pritom, izuzetno je lagan što mu je dalo bolje preformanse u odnosu na druge off-road automobile.
- On nije namenjen za asfalt, već za šumske i brdske trke, tj off-road vožnju. Težak je svega 900 kilograma što mu daje odličnu spretnost u nepristupačnim predelima. Kada uporedim automobile koji su namenjeni za off-roud vožnju, on je i mali potrošač, troši oko 10 litara - priča Djordjević.
Za ovakvu grdosiju Miloš nije žalio novac, jer ga je novi ljubimac pozamašno koštao. Bez obzira na troškove, ovaj talentovani i uporni mladić želeo je samo da istraje u nameri i realizuje ideju koju je zamilio.
- Dok sam kupio sve što mu je bilo neophodno izašlo me je blizu 3.000 evra, ne računajući moj rad. Ono što je važno jeste da ne žalim nijedan uloženi dinar i da ovaj auto nije na prodaju - zaključuje Miloš.

Optužen da je izdao Dražu, sve muške članove porodice mu streljali: Smrt rehabilitovanog četničkog vojvode i danas je misterija
Nikola Kalabić je likvidiran i proglašen ratnim zločincem bez suđenja. Posle 8 decenija je rehabilitovan, ali jasan sud istorije o njemu još uvek nije dat.

Ako uradite ovu jednu stvar, račun za struju će vam se prepoloviti: Lako je, a Srbi za to nemaju pojma
Trikovi za smanjenje troškova energije

Hteli su da bude novi Draža, a onda je upao u zamku ustaša! Ko je Pavle Đurišić čiji je spomenik zabranjen u Crnoj Gori: Četničkog vojvodu živog spalili
Pavle Đurišić je kao oficir vojske Kraljevine Jugoslavije i istaknuti četnički komandant tokom II svetskog rata igrao značajnu ulogu u nizu vojnih i političkih događaja koji su oblikovali tok rata u Crnoj Gori, Raškoj oblasti i šire. Njegovo delovanje je i danas predmet podeljenih mišljenja u istoriografiji.

OVAJ SRBIN JE IZAZVAO RAT U KOJEM JE POGINULO 18 MILIONA LJUDI I U KRVI SRUŠIO SRPSKU DINASTIJU: Pre 100 godina, STRELJALI SU GA SRBI, a rehabilitovao ga je TITO!
U vreme vladavine kralja Aleksandra Obrenovića, zbog lošeg stanja u zemlji, smislio je i organizovao oficirski puč kraljevskog para Obrenović

ON JE BIO NAJVEĆI SRPSKI ŠPIJUN! Zaboravite Mustafu Golubića, MASON Božin ucenjivao je KRALJA, TITA i STALJINA
On je bio pravi srpski junak...
Komentari(0)