Miloš iz Bresnice od dva automobila napravio nesvakidašnje terensko vozilo, radio dva meseca i koštalo ga nekoliko hiljada evra - ali nije odustao
Grdosiju na četiri točka sastavio ručno deo po deo

Zaljubljenik u automobile od malih nogu, Miloš Đorđević (27) iz čačanskog sela Bresnica, odlučio je da napravi jedinstvenog četverotočkaša i to svojim rukama. Od dva automobila sačinio je pravu moćnu grdosiju, a za to mu je bilo potrebno oko dva meseca vrednog rada.
- Kupio sam Suzuki Vitaru i celo postolje je njeno, od šasije, menjača i motora, dok je spolja kabina čuvenog "jugiše". Kombinacijom ta dva auta dobio sam savim neobičan džip što mi je i bila ideja. Spolja izgleda kao jugo, simbol bivše juge, dok je mehanizam čuvenog japanca koji radi savršeno - kazao je ovaj mladi konstruktor za RINU.
Miloš je vodio računa bukvalno i o svakom detalju, tako da bi mu na ovoj mašini mogli pozavideti mnogi.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
Možda vas zanima:

Ne zagrevajte auto kada je hladno: To je najgora stvar koju možete da uradite motoru, evo zašto
Iako je tehnologija neverovatno napredovala u poslednjih 20 godina, jedna stvar vozačima i dalje pravi velike probleme – hladnoća.

BIO JE SIMBOL JEDNOG VREMENA Svi se pitaju zašto Jugo za domaće tržište nije bio isti kao onaj u Americi (FOTO)
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
- Stavio sam off-road gume 15-ce, kao i pragove koje više služe za bolji estetski dojam. Morao sam rezervoar da prepravljam jer zbog tehničkih karakteristika nije mogao da se vrati u prvobitno stanje. Ugradio sam mu i vitlo koje je neophodno u vožnjama po šumi, otrkiva detalje svog rada Miloš.
On dodaje da za ovu zver na četiri točka nema prepreka. Pritom, izuzetno je lagan što mu je dalo bolje preformanse u odnosu na druge off-road automobile.
- On nije namenjen za asfalt, već za šumske i brdske trke, tj off-road vožnju. Težak je svega 900 kilograma što mu daje odličnu spretnost u nepristupačnim predelima. Kada uporedim automobile koji su namenjeni za off-roud vožnju, on je i mali potrošač, troši oko 10 litara - priča Djordjević.
Za ovakvu grdosiju Miloš nije žalio novac, jer ga je novi ljubimac pozamašno koštao. Bez obzira na troškove, ovaj talentovani i uporni mladić želeo je samo da istraje u nameri i realizuje ideju koju je zamilio.
- Dok sam kupio sve što mu je bilo neophodno izašlo me je blizu 3.000 evra, ne računajući moj rad. Ono što je važno jeste da ne žalim nijedan uloženi dinar i da ovaj auto nije na prodaju - zaključuje Miloš.

Ako imate ovu novčanicu, možete danas da je zamenite za 10.000 evra! Na ovom mestu možete da je predate uz naknadu
Poznavaoci bi platili mnogo novca da postanu ponosni vlasnici ovog novčića od 20 centi.

Milovan je bio Titova desna ruka, svuda sa njim putovao i jela mu pripremao: A onda ispričao kako je prošao kad je video ono što ne treba
Priča o Milovanu Mići Stojanoviću, život pod nadzorom, putovanja sa svetskim liderima, tajne dvora i kulinarske anegdote koje je zabeležio u knjizi

Evo kako je zaista umro Boško Buha: Nije hteo da ostavi čuvenu doktorku koju su trudnu držali u kavezu, u 17-oj jezivo skončao
27. septembra pre 82 godine poginuo je Boško Buha – dečak, partizan, borac protiv fašizma.

Vile sa Radana: Da li još uvek čuvaju blago i igraju vilinska kola?
Na jugu Srbije, između Lebana i Bojnika, Kuršumlije i Prokuplja, prostire se planina Radan – krajolik ispresecan gustim šumama, bistrim izvorima i tihim selima. Ali Radan nije poznat samo po prirodnim lepotama i čuvenoj Đavoljoj varoši, ovo je i planina obavijena legendama, naročito o vilama, koje narod i danas pominje s poštovanjem.

Kako nastaje dobra rakija – Od šljive do kazana, od kazana do čašice
U Srbiji se od davnina kaže da je rakija više od pića – ona je deo doma, običaja i tradicije. Od šljive u Šumadiji, kajsije u Vojvodini, pa sve do dunje i viljamovke u južnim krajevima, pečenje rakije predstavlja poseban događaj u životu porodice i sela. Nije se radilo samo o pripremi zimnice, već o ritualu u kojem se okupljala rodbina, komšije i prijatelji, dok je miris voća i dima iz kazana obavijao avlije.
Komentari(0)