KAO FENIKS U Priboj stiže novi investitor, gradi se fabrika u delu pogona FAP-a, nova radna mesta za građane!

Lepote Srbije

20:00

Aktuelno 0

Priboj - Kao simbol Feniksa koji se diže iz pepela, opština na Limu krupnim koracima i dalje grabi ka privrednom razvoju.

priboj
rina

Priboj će uskoro dobiti novog investitora i novu fabriku, koja će se graditi u delu pogona Mašinske obrade FAP-a,a proizvodiće delove za auotindustriju. Pregovori odavno traju,a sada se ta ideja samo konkretizuje.

Saglasnost na prenos javne svoje države u javnu svojinu Opštine za zamljište na kome će se graditi nova fabrika dali su pribojski većnici na sednici pedržanoj 5.jula, a končanu reč daće odbornici SO Priboj. Nova fabrika gradiće se u delu Mašinske orbrade FAP-a.

- Sve se kordinara sa Kabinetom predsednika Republike i Ministarstvom odbrane, jer je FAP deo odbrambene industrije Srbije. To zemljište država će preneti na opštinu Prioboj,a mi novom investitoru, za šta ćemo dobiti i određena sredstva.FAP će dobiti sedam ipo milion evra za izgradnju peskare i farbare,što je odlično i za FAP i za grad Priboj"- ističe za RINU Lazar Rvović,predsednik opštine Priboj.

Možda vas zanima:

Možda vas zanima:

Možda vas zanima:

Najveća dobit izgradnjom nove fabrike biće nova radna mesta,novo zapošljavanje,što će svakako doprineti i još boljem standardu građana Priboja.

FAP Priboj osnovan je kao državno-privredno preduzeće udelom vlade FNR Jugoslavije  daleke1953. godine.

Zanimljivosti vezane za FAP

Za potrebe ekspedicije "Putevima sveta - Sibirjaki 2", 1994/95. godine adaptiran je kamion FAP 2026, čiju je safari kabinu izradio Ikarbus. Ekspedicija je trajala 193 dana i obuhvatala je trasu: Beograd - Moskva - Ulan Bator - Peking - Dalijan i nazad do Beograda. Pređeno je preko 38 000 kilometara u najtežim zimskim vanputnim uslovima. Snimljeno je ukupno 9 polučasovnih epizoda koje su emitovane na RTS.

    Tokom 80-ih godina 20. veka kompanija PIK "Belje" učestvovala je na FIA Evropskom prvenstvu u trkama kamiona u Mađarskoj i Španiji sa vozilom FAP 1626 VBDT, za čijim volanom je bio Vlado Čugalj, tadašnji radnik preduzeća. Zbog loših finansijskih prilika tim PIK "Belje" nije imao zapaženih rezultata na takmičenjima ali će ostati zapaženi kao jedini tim koji je svoje vozilo posle takmičenja vratio u eksploataciju.

Rina/Lepote Srbije

Tagovi:

Komentari(0)

Loading