SRBI GLAVNI NA VIBERU Čak 10 odsto poruka na poznatoj aplikaciji potiče iz Srbije

Lepote Srbije

19:00

Aktuelno 0

Navodi se da je češći izbor slanja poruka nad pozivanjem primetan, a naročito u grupnoj komunikaciji.

SRBI GLAVNI NA VIBERU Čak 10 odsto poruka na poznatoj aplikaciji potiče iz Srbije
EPA/RITCHIE B. TONGO

Četovanje je dominantan vid komunikacije u Srbiji iz koje potiče 10 procenata svih razmenjenih poruka preko Vibera na svetu, saopštila je danas kompanija Rakuten Viber u predstavljanju najuticajnih trendova u našoj zemlji.  

Viber je u Srbiji prisutan na preko 90 procenata pametnih telefona na tržištu, pa je vodeća aplikacijom za komunikacije. 

Navodi se da je češći izbor slanja poruka nad pozivanjem primetan, a naročito u grupnoj komunikaciji. 

Možda vas zanima:

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Aktuelno

12:00

30 mart, 2024

Finska je ponovo četvrtu godinu zaredom zauzela prvo mesto kao najsrećnija zemlja na svetu, ispred Danske, Švajcarske i Islanda, dok je Srbija na 48 mestu, pokazuje objavljeni indeks sreće u kojem je rangirano 150 zemalja.

Možda vas zanima:

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Aktuelno

12:00

30 mart, 2024

Finska je ponovo četvrtu godinu zaredom zauzela prvo mesto kao najsrećnija zemlja na svetu, ispred Danske, Švajcarske i Islanda, dok je Srbija na 48 mestu, pokazuje objavljeni indeks sreće u kojem je rangirano 150 zemalja.

Možda vas zanima:

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Gde je Srbija na listi najsrećnijih zemalja na svetu

Aktuelno

12:00

30 mart, 2024

Finska je ponovo četvrtu godinu zaredom zauzela prvo mesto kao najsrećnija zemlja na svetu, ispred Danske, Švajcarske i Islanda, dok je Srbija na 48 mestu, pokazuje objavljeni indeks sreće u kojem je rangirano 150 zemalja.

Svaki korisnik je u proseku učesnik u barem šest grupnih četova, a broj korisnika koji komuniciraju unutar grupa je u porastu od pet procenata u odnosu na prethodnu godinu, navode iz te kompanije. 

Dodaju da su grupni četovi omiljeni zbog mogućnosti da spajaju članove porodica, saradnike i prijatelje i održe osećan pripadnosti i bliskosti. 

U Srbiji kompanija beleži porast od 22 procenata u broju kreiranih kanala i zajednica, što ukazuje da korisnici pomno prate važna obaveštenja, objave i najnovije vesti vezane za njihove omiljene javne ličnosti i organizacije direktno od Vibera.

Viber je predstavio objektive pre nešto više od godinu dana i od tada su korišćeni preko  milijardu puta.

Navodi se da 71 posto potrošača  nastoji da ima lak pristup komunikaciji sa brendom ili kompanijom po izboru, pa se sve veći broj kompanija iz Srbije na tom povezivanju okreće Viberu. 

Tokom 2022. prosečni broj impresija reklamnog sadržaja na Viberu mesečno bio je i šest milijardi širom sveta, od čega je 605 miliona ostvareno u Srbiji.

Najveći rast reklama beleži se kod pravnih usluga koje su veće za 4,5 puta, i finansijskih usluga koje beleže rast od 433 posto. 

Tokom ove godine Viber je u Srbiji zabeležio preko 170 miliona poruka razmenjenih unutar čet-botova, dok je ostvaren rast od 176 procenata novih naloga za poslovne poruke. 

Došlo je i do sveukupnog rasta od 43 procenta isporučenih poslovnih poruka, gde su najviše, za 126 posto, rasle transakcione. 

Viber najavljuje da će digitalno rešenje za izvršenje medjunarodnih plaćanja i finansijskih transfera, posle Grčke i Nemačke, uskoro biti u Srbiji i drugim zemljama. 

Za 2023. godinu Viber najavljuje i druge korake u prerastanju u super-aplikaciju i navodi da će brendovima i kupcima omogući lakše stupanje u interakciju. 

Glavna direktorka odeljenja za prihode Rakuten Viber Kristina Konstandače rekla je da nova ažuriranja aplikacije predstavljaju veliku prekretnicu i postavljaju osnovu za uvođenje novih funkcionalnosti koje pripadaju Viberovoj strategiji prerastanja u super-aplikaciju.

"Najvažniji ciljevi će biti povećanje iskoristivosti aplikacije od strane naših korisnika, i proširenje mogućnosti za još sadržajniju komunikaciju brendova i kompanija sa njihovom ciljnom javnošću, čime se stvara dodatna vrednost za obe  strane – na brži način i u manje faza", navela je ona. 

Na ovoj vodećoj aplikaciji za komunikaciju prisutan je i portal Lepote Srbije, te možete da je pridužite našoj Viber zajednici.

BONUS VIDEO:

Komentari(0)

Loading