Kao avionska pista: Ovako izgleda najmodereniji auto-put u Srbiji - na Moravskom koridoru trenutno radi preko 4.000 radnika sa oko 2.000 mašina

Kiza R

10:00

Aktuelno 0

Najširi i najmoderniji auto – put – Moravski koridor, saobraćajna žila kucavica centralne Srbije, brzim tempom napreduje ka zapadu naše zemlje. Radovi na Sektoru 3 od Adrana do Preljine u punom su jeku.

moravski koridor
Rina

- Mi smo nasip završili, a kada je u pitanju izgradnja objekata tu smo na tri četvrtine, kada je reč o radovima na hidrotehničkom uređenju Zapadne Morave, tu smo na oko dve trećine izvedenih radova, kazao je za RINU direktor JP „Koridori Srbije” Aleksandar Antić.

Neimari na ovoj trasi krenuli su punom parom i u asfalterske radove.

- Na levoj kolovoznoj traci urađeno je 17 kilometara sa dva sloja asfalta, a kada je završni sloj asfalta u pitanju ofrađeno je 6, 5 kilometara. Kada je u pitanju desna kolovozna traka, tu smo na 12, 5 kilometaraodrađenih u sa dva sloja asfalta. Naravno nastavljamo dalje veoma intenzivno, sve je spremno, vremenske prilike su odlične, dana će biti možda I jedna od rekordnih realizacija, jer će izvođač ugraditi više od 4000 tona asfalta. Paralelno sa ovim radovima radi se i na 16 mostova i 23 manja objekta, rekao je Antić. 

moravski koridor Rina
 

Uporedo sa radovima na deonici od Adrana do Preljine, radi se intenzivno i na deonici od Vrnjačke Banje do Vrbe. Na gradilištima je oko 4000 radnika sa 1850 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava. Dinamika radova je izuzetna pa će zadati rokovi za njihov završetak biti ispoštovani.

- Završavamo radove u skladu sa obećanjem datom predsedniku Aleksandru Vučiću, dakle deonica od Vrnjačke Banje do Vrbe biće završena najkasnije u novembru mesecu ove godine. Mi paralelno sa ovim timom koji radi asfaltiranje ovde radimo i na deonici između Vrnjačke Banje i Vrbe. A kada je u pitanju ova najznačajnija deonica koja će povezati Čačak i Kraljevo, naša su očekivanja da će ona biti puštena u saobraćaj u maju mesecu sledeće godine”, precizirao je direktor JP „Koridori Srbije”.

moravski koridor Rina
 

Direktor projekta kompanije „Behtel” Šon MekKormak ističe da zaposleni u svim sektorima rade punom parom.

- Radimo na montaži nosećih konstrukcija, mostovima i hidrotehničkom uređenju i kako se posao privodi kraju moramo biti sve koordinisaniji. Na trasi je preko 4000 radnika, od kojih su 35 odsto domaći izvođači. To je nešto na šta smo veoma ponosni. Radovi napreduju dobro na svakom kilometru puta od Adrana do Preljine”, naglasio je MekKormak.

Ova jedinstvena saobraćajnica čitavom svojom trasom gradi se između tri Morave, povezuje tri upravna okruga i praktično pola miliona stanovnika naše zemlje i osim što će omogućiti brže i komfornije putovanje biće i dodatni impuls razvoju domaće privrede.

Komentari(0)

Loading