KO SE ŠVERCOVAO, ŠVERCOVAO Uvodi se nov način KONTROLE, putnici će morati da kupe kartu
Nema više švercovanja u prevozu!

Da se Beograđani švercuju od kako prevoz postoji, znate već iz naših priča, a evo šta nas čeka ubuduće.
U Beogradu gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest – karte neće poskupeti narednih godinu dana.
Očekuje da će se i pored dosadašnje kulture neplaćanja karata, uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaja karata.
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Grad je napravio posebno Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge koje će se baviti tim poslom. Javni prevoz u prestonici koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. „Karta sigurno neće poskupeti u narednih godinu dana, tako da građani ne treba da brinu da će biti poskupljenja“, potvrdio je Slaven Andrić.
Ističe da će se novoformirano Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge baviti pre svega naplatom, logistikom i rukovođenjem javnog prevoza putnika u Beogradu.
Printscreen
Smanjiti gužve
„Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i na uštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata“, navodi Andrić.
Smatra da će se na taj način povećati i kontrola i naplata gradskog prevoza. Kada je reč o neophodnom broju vozila javnog prevoza, Andrić objašnjava da postoje linije koje nisu toliko opterećene i da bi s tih linija trebalo prebaciti autobuse na one koje su više opterećene. Dodaje da će biti i novih autobusa koji će takođe saobraćati na opterećenim linijama.
Kako naterati putnike da kupe kartu
Andrić najavljuje da će kontrolori u narednom periodu pokušati da objasne putnicima zašto je dobro da kupe kartu.
„Kontrolori će možda narednih par meseci, možda čak i godinu dana da rade na svesti i da pokušaju da objasne da je dobro da se kupuju karte iz razloga što će sav novac od kupljenih karata će ići direktno u budžet Grada, a ne u privatne firme“, naveo je on.
Veruje da će i pored toga što u Beogradu postoji kultura neplaćanja karata uz navedene mere, podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaju karata.
„Da li će biti kondukteri ili kontrolori, oni će imati istu funkciju, da putnici ne mogu ući na prednja vrata ako nemaju kupljenu kartu“, precizirao je Andrić. Ukazuje i da je reč o preduzeću u fazi osnivanja i da očekuje da će punu funkciju moći da postigne tek od Nove godine.
„Ovim problemom se niko nije bavio decenijama, tako da ne možemo preko noći da rešimo problem javnog prevoza u Beogradu“, zaključio je Andrić.
Lepote Srbije su i na Viberu gde vam donosimo razne priče, pridružite se našoj zajednici.
BONUS VIDEO:

7 vrsta cveća koje obožava jako sunce: Zaliva se rano ujutru ili kasno uveče, bujno cvete do jeseni, a ima najlepše cvetove
Ako tražiš ukrasno cveće koje uspeva na direktnom suncu i ujedno krasi baštu lepim bojama i oblicima, evo liste najlepših i najotpornijih cvetnica koje obožavaju jaku sunčevu svetlost

Kako se rešiti insekata oko kuće? Prirodno rešenje koje će oterati bube i komarce iz dvorišta, beže ko ludi
Ako niste ljubitelj hemije, ovo je odlično rešenje za vas.

Sipajte ovo u zemlju i cveće će vam prelivati iz saksija: Najbolja zamena za kupovno đubrivo puna je hranljivih materija
Samo dva sastojka koje imate u kuhinji prelijte kiselom vodom i uskoro ćete biti iznenađeni time koliko vam brzo napreduju biljke na terasi i u dvorištu.

Kako pravilno orezati ružu kad precveta? Isecite je ovako i iz svakog starog izaćiće 10 novih cvetova
Saveti koje treba da zapamtite ako volite ruže i drugo cveće

Posadite 3 sadnice ove biljke uz paradajz i rađaće do besvesti: Baštovanski trik koji malo ko zna
Prema iskustvima biovrtlara na paradajz deluje kao prirodna zaštita
Komentari(0)