KO SE ŠVERCOVAO, ŠVERCOVAO Uvodi se nov način KONTROLE, putnici će morati da kupe kartu
Nema više švercovanja u prevozu!
 
                                Da se Beograđani švercuju od kako prevoz postoji, znate već iz naših priča, a evo šta nas čeka ubuduće.
U Beogradu gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest – karte neće poskupeti narednih godinu dana.
Očekuje da će se i pored dosadašnje kulture neplaćanja karata, uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaja karata.
Možda vas zanima:
 
            NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!
 
            DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:
 
            NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!
 
            DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:
 
            NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!
 
            DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Grad je napravio posebno Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge koje će se baviti tim poslom. Javni prevoz u prestonici koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. „Karta sigurno neće poskupeti u narednih godinu dana, tako da građani ne treba da brinu da će biti poskupljenja“, potvrdio je Slaven Andrić.
Ističe da će se novoformirano Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge baviti pre svega naplatom, logistikom i rukovođenjem javnog prevoza putnika u Beogradu.
                                                                                            
                                                
                                                
                                                                                                    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                                            
                                            
                                        
                                                                                                        
                                    
                                                                                                                                
                                            
                                            
                                            
                                        
                                    
                                                                                                                                
                                            
                                            
                                            
                                        
                                    
                                                                                                                                     Printscreen
                                            
                                        
                                    
                                                                                    
                                                                                            Printscreen
                                        
                                                                                                        
                                    
                                                                                                                                
                                            
                                            
                                            
                                        
                                    
                                                                                                                                
                                            
                                            
                                            
                                        
                                    
                                                                                                                                
Smanjiti gužve
„Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i na uštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata“, navodi Andrić.
Smatra da će se na taj način povećati i kontrola i naplata gradskog prevoza. Kada je reč o neophodnom broju vozila javnog prevoza, Andrić objašnjava da postoje linije koje nisu toliko opterećene i da bi s tih linija trebalo prebaciti autobuse na one koje su više opterećene. Dodaje da će biti i novih autobusa koji će takođe saobraćati na opterećenim linijama.
Kako naterati putnike da kupe kartu
Andrić najavljuje da će kontrolori u narednom periodu pokušati da objasne putnicima zašto je dobro da kupe kartu.
„Kontrolori će možda narednih par meseci, možda čak i godinu dana da rade na svesti i da pokušaju da objasne da je dobro da se kupuju karte iz razloga što će sav novac od kupljenih karata će ići direktno u budžet Grada, a ne u privatne firme“, naveo je on.
Veruje da će i pored toga što u Beogradu postoji kultura neplaćanja karata uz navedene mere, podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaju karata.
„Da li će biti kondukteri ili kontrolori, oni će imati istu funkciju, da putnici ne mogu ući na prednja vrata ako nemaju kupljenu kartu“, precizirao je Andrić. Ukazuje i da je reč o preduzeću u fazi osnivanja i da očekuje da će punu funkciju moći da postigne tek od Nove godine.
„Ovim problemom se niko nije bavio decenijama, tako da ne možemo preko noći da rešimo problem javnog prevoza u Beogradu“, zaključio je Andrić.
Lepote Srbije su i na Viberu gde vam donosimo razne priče, pridružite se našoj zajednici.
BONUS VIDEO:
 
            DA LI SKRNAVITE PRAVOSLAVLJE AKO SLAVITE NOĆ VEŠTICA? Đakon Stevan šokirao odgovorom
Na mrežama je uvek "ratno stanje" između onih koji se gnušaju praznika veštica i onih kojima je to još jedan razlog za žurku.
 
            Veliki bazen sa tribinama i mali za decu sa vodenim atrakcijama: Luksuzni kompleks gradi se u Kladovu, srpska Đenova postaje sve atraktivnija destinacija
Smeštena na obalama Dunava opština Kladovo ima mnogo toga da ponudi turistima, ali kako bi de dodatno pojačao turistički potencjijal i privukao još veći broj posetilaca u saradnji sa Ministarstvom turizma Republike Srbije, započela je izgradnja otvorenog bazenskog kompleksa.
 
            Dala deo svoje jetre kako bi spasila sina: Jelena je majka heroina iz Čačka, njen Marko nakon operacije u Turskoj sada se uspešno oporavlja
Da je najjači čovek na svetu majka dokazano je u mnogim primerima, jer upravo majkama nije teško da se ponekad i nadljudskim naporima bore za svoju decu. Jedan takav primer stiže i iz Čačka - majka Jelena Trnavac svom sinu Marku (12) donirala je deo jetre nakon što mu je dijagnostifikovana teška bolest.
 
            Zabrinjavajuće brojke, a ambulante u Novom Pazaru i Tutinu poluprazne: Vakcine stigle, ali građani ih izbegavaju
U Novom Pazaru i Tutinu u toku je sezonska vakcinacija protiv gripa, ali je, prema podacima Zavoda za javno zdravlje Novi Pazar, iskorišćeno manje od polovine pristiglih doza. Lekari upozoravaju da je odziv građana izuzetno nizak i apeluju na stanovništvo da se odazove kako bi se sprečilo širenje respiratornih infekcija tokom jeseni i zime.
 
            Kako da u Srbiji pronađete skriveno blago? Evo gde ga ljudi najviše nalaze i kako ga detektuju, odmah unovče plen!
U Srbiji sve više ljudi otkriva uzbudljivu strast – traženje vrednih predmeta u prirodi
 
                 
             
            
Komentari(0)