KO SE ŠVERCOVAO, ŠVERCOVAO Uvodi se nov način KONTROLE, putnici će morati da kupe kartu
Nema više švercovanja u prevozu!

Da se Beograđani švercuju od kako prevoz postoji, znate već iz naših priča, a evo šta nas čeka ubuduće.
U Beogradu gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest – karte neće poskupeti narednih godinu dana.
Očekuje da će se i pored dosadašnje kulture neplaćanja karata, uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaja karata.
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Možda vas zanima:

NE ŽELITE DA PLATITE "BUS PLUS"? Ovi načini švercovanja iz prošlosti originalniji su od svih sadašnjih izgovora (VIDEO)
Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

DOK SE ZNAO RED! Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača (FOTO/VIDEO)
Beograđani su se prevozili konjskim tramvajem nepoznatog proizvođača, belgijskim BBC i PPC, nemačkim Simens i AEG, češkim Škoda i Tatra, italijanskim Breda i Divag, jugoslovenskim "Đuro Đaković", "Jesenice" i Goša, a uskoro i španskim KAF tramvajem
Grad je napravio posebno Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge koje će se baviti tim poslom. Javni prevoz u prestonici koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. „Karta sigurno neće poskupeti u narednih godinu dana, tako da građani ne treba da brinu da će biti poskupljenja“, potvrdio je Slaven Andrić.
Ističe da će se novoformirano Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge baviti pre svega naplatom, logistikom i rukovođenjem javnog prevoza putnika u Beogradu.
Printscreen
Smanjiti gužve
„Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i na uštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata“, navodi Andrić.
Smatra da će se na taj način povećati i kontrola i naplata gradskog prevoza. Kada je reč o neophodnom broju vozila javnog prevoza, Andrić objašnjava da postoje linije koje nisu toliko opterećene i da bi s tih linija trebalo prebaciti autobuse na one koje su više opterećene. Dodaje da će biti i novih autobusa koji će takođe saobraćati na opterećenim linijama.
Kako naterati putnike da kupe kartu
Andrić najavljuje da će kontrolori u narednom periodu pokušati da objasne putnicima zašto je dobro da kupe kartu.
„Kontrolori će možda narednih par meseci, možda čak i godinu dana da rade na svesti i da pokušaju da objasne da je dobro da se kupuju karte iz razloga što će sav novac od kupljenih karata će ići direktno u budžet Grada, a ne u privatne firme“, naveo je on.
Veruje da će i pored toga što u Beogradu postoji kultura neplaćanja karata uz navedene mere, podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaju karata.
„Da li će biti kondukteri ili kontrolori, oni će imati istu funkciju, da putnici ne mogu ući na prednja vrata ako nemaju kupljenu kartu“, precizirao je Andrić. Ukazuje i da je reč o preduzeću u fazi osnivanja i da očekuje da će punu funkciju moći da postigne tek od Nove godine.
„Ovim problemom se niko nije bavio decenijama, tako da ne možemo preko noći da rešimo problem javnog prevoza u Beogradu“, zaključio je Andrić.
Lepote Srbije su i na Viberu gde vam donosimo razne priče, pridružite se našoj zajednici.
BONUS VIDEO:

SVI GREŠE: Evo kako se pravilno zaliva cveće tokom vrelih dana
Letnje žege mogu biti smrtonosne za vaše omiljeno cveće, ali uz ove trikove, vaše biljke će ne samo preživeti, već i bujati!

Danas slavimo 2 velika sveta mučenika: Veruje se da deca ne smeju da se grde i da se viče na njih
Srpska pravoslavna crkva danas slavi i obeležava Svete mučenike Kirika i Julita.

Spas za ruže nalazi se u vašoj kuhinji: Zaboravite na razne bube, apsolutno je bezopasno i imaćete najlepše cveće
Spas se krije u vašem frižideru.

Evo da li su zdravije breskve ili kajsije: Jedan veoma bitan vitamin je ključna stvar u celoj priči
Svi ih volimo, obe su simbol leta i obe su neverovatno ukusne.

Kao avionska pista: Ovako izgleda najmodereniji auto-put u Srbiji - na Moravskom koridoru trenutno radi preko 4.000 radnika sa oko 2.000 mašina
Najširi i najmoderniji auto – put – Moravski koridor, saobraćajna žila kucavica centralne Srbije, brzim tempom napreduje ka zapadu naše zemlje. Radovi na Sektoru 3 od Adrana do Preljine u punom su jeku.
Komentari(0)